Obchodní podmínky

Doprava


  • Zboží zasíláme pouze na území ČR.
  • Cena poštovného a balného je dle tarifu ČP
  •  Za zboží je možné také zaplatit převodem na účet. Zboží odesíláme ihned po přičtení částky na náš účet. Doprava u zakoupeného zboží nad 5000Kč je zdarma(platí pouze u zásilky do 50Kg).
  • Jsme pouze internetový obchod s možností osobního vyzvednutí v Ivančicích . Zboží je možné si vyzvednout pouze do sedmi pracovních dní od data expedice objednávky.Platit u osobního odběru je možné pouze v hotovosti.
  • Doprava je řešena přepravní společností ČP .
  • Zboží skladem je expedováno od 1 do 4 pracovních dnů( záleží ve kterém skladě se zboží momentálně nachází). Zásilka je u přepravní služby ČP obvykle doručena následující pracovní den po odeslání.
  • V případě zboží přesahující limity rozměrů a váhy (autoskla) Vámi vybraného dopravce Vás kontaktujeme a nabídneme alternativní způsob dopravy.
  • Autoskla nezasíláme z důvodu možného poškození při přepravě, lze si je však vyzvednout osobně na naší provozovně.

     Ceny u autoskel jsou z tohoto důvodu nadhodnoceny a reálná cena je obvykle výrazně nižší než cena uvedená v eshopu.

 

     Pro více informací nás kontaktujte.

 

Jak reklamovat dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu?

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Jak reklamovat poškození Balíku Nadrozměr nebo Balíku Do ruky s hmotností nad 30 kg?

  • seznamte se s pokyny pro uplatnění reklamace,
  • vyplňte, vytiskněte a podepište reklamační formulář,
  • zašlete jej do 2 pracovních dnů od dodání zásilky na adresu regionálního reklamačního pracoviště České pošty, s.p. (seznam najdete v dokumentu Pokyny), nebo předejte kterékoliv poště.

Reklamace ZBOŽÍ


  1. Reklamační řád levnedily8.webnode.cz vychází u maloobchodních zákazníků z Občanského zákoníku a u zákazníků z řad podnikatelů z Obchodního zákoníku.
  2. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, kterou zákazník prokazatelně nezpůsobil, může zákazník uplatnit právo z odpovědnosti levnedily8.webnode.cz, za vady prodaného výrobku. Koupi musí zákazník prokázat fakturou nebo účtenkou, která zároveň slouží jako záruční list.
  3. Zboží prodávané levnedily8.webnode.cz je určeno k odborné montáži. Proto je nutné při reklamaci předložit doklad o odborné montáži. Odbornou montáží se rozumí montáž v autoservisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tuto činnost vykonávat. Dokladem se rozumí potvrzení o montáži dílu, s uvedením technologického postupu nebo faktura, popř. stvrzenka o zaplacení s uvedením vykonaných prací, z nichž vyplývá, že byla na vozidlo ( nutno uvést SPZ ) namontována součástka, která je předmětem reklamace ( identifikace podle objednacího kódu zboží ). V tomto dokladu je dále nutné uvést stav tachometru při výměně dílu a stav tachometru při reklamaci.
  4. Reklamovat nesprávně dodané nebo odebrané zboží je možné pouze do 14 dnů od data převzetí zboží. Při vrácení musí být předložen doklad o nabytí zboží a zboží musí být v nepoškozeném stavu a v originálním balení.
  5. Podmínkou zahájení reklamačního řízení je:
    • předložení vadného výrobku
    • uplatnění reklamace v záruční lhůtě
    • předložení faktury nebo účtenky
    • předložení dokladu o odborné montáži
  6. Záruční doba je v Občanském zákoníku stanovena v § 620 na 24 měsíců. Dle § 619, odst. 2 se záruka nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím užíváním. U zákazníků, u kterých se vztah řídí podle Obchodního zákoníku, je při splnění všech náležitostí ( předložení všech dokladů dle bodů 2, 3 a 5 tohoto reklamačního řádu ) stanovena záruka CarsShop.cz na dobu 24 měsíců. Pokud podnikatel nepředloží všechny zmíněné doklady, vyhrazuje si CarsShop.cz právo na dobu nezbytně nutnou k posouzení zboží.
  7. U vztahů, které podléhají Občanskému zákoníku rozhodne o reklamaci CarsShop.cz ihned, ve složitějších případech do 48 hodin od uplatnění reklamace v souladu se Zákonem na ochranu spotřebitele č. 634/1992 Sb. V případě, že je nezbytné provést posouzení vady výrobku jeho dodavatelem, bude reklamace vyřízena na základě výsledku tohoto posouzení, nejpozději však do 30 dnů. Sepíšeme se zákazníkem reklamační protokol, zákazník je povinen nám poskytnout všechny požadované údaje o vozidle.
  8. Tento reklamační řád je platný od 15.3. 2014


Podmínky pro vrácení peněz


  1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu tak, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  3. Zboží nesmí být poškozené nebo montované ani jinak znehodnoceno.

Pro více informací nás kontaktujte.



Objednávka a ceny zboží


  • levnedily8.webnode.cz (dále jen jako 'firma') si vyhrazuje právo na změnu cen a to i bez předchozího písemného, či jiným způsobem vydaného oznámení.
  • Hlavním způsobem nakupování v eshopu je vložení zboží do košíku a po té odeslání objednávky. Zboží lze objednávat také telefonicky, emailem, písemně nebo osobně.
  • Při každé objednávce jakýmkoliv způsobem je nutné uvést veškeré potřebné informace o kupujícím (jméno a příjmení nebo název firmy, přesnou adresu fakturace, adresu pro dodání zboží, dostupný telefon)


Storno objednávky


  • Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání, v případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.
  • Prodávající má právo stornovat objednávku bez udání důvodu (zboží se již nevyrábí nebo se výrazným způsobem změnila cena ze strany dodavatele zboží atp.)
  • Před případnou nutností stornování ze strany prodávajícího, bude tento bez jakýchkoliv průtahů kontaktovat kupujícího a navrhne nejlepší schůdné řešení problému s objednávkou.
  • V případě již uhrazené zálohy na zboží nebo celé úhrady zboží bude tato částka neprodleně kupujícímu vrácena.


Termín dodání zboží


  • Zboží je v ČR, dodací doba 1-4 pracovní dny.
  • Zboží je na skladě u výrobce ve státech EU, dodací doba 5-14 dní.
  • Zboží je na skladě u výrobce mimo státy EU, dodací doba 14-45 dní.
  • Zboží není vyrobeno nebo se právě vyrábí, bude stanovena předběžná dodací lhůta, která bude sdělena kupujícímu individuálně.
  • Z důvodu vytíženosti výrobců a kamionových dopravců ke vztahu optimalizace nákladů na výrobu a přepravu si firma vyhrazuje právo na změnu termínu dodání.


Převzetí zboží


  • Běžně zboží na dobírku zasíláme přepravní službou nebo Českou poštou. Při přebírání zásilky doporučujeme ihned zboží zkontrolovat.
  • Při případném evidentním mechanickém poškození zásilky tuto zásilku nepřebírejte a okamžitě ji reklamujte u dopravce.
  • Při zjištění případné závady produktu nás neprodleně kontaktujte na telefonu uvedeném na faktuře.
  • Na pozdější reklamace z důvodu viditelného mechanického, nebo jiného poškození nebude brán zřetel.


Údaje na stránkách


Veškeré údaje uváděné na webových stránkách levnedily8.webnode.cz jsou nezávazné a podléhají potvrzení ze strany provozovatele (prodávajícího). Firma má právo na změnu cen a změnu v nabídce zboží bez jakéhokoliv předchozí písemného nebo jiného upozornění, v případě změny cen po uhrazení zálohy kupujícím, (pokud nenastane jiná dohoda), mu tato záloha po dohodě bude vrácena.


Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Prohlášení o ochraně osobních údajů

Vaše osobní data jsou uchovávána a je s nimi nakládáno v souladu se všemi zákonnými ustanoveními vztahujícími se na správu a nakládání s osobními údaji dle § 11 zákona č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.

Abychom Vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a neposkytneme je třetí straně.
Fakturační a dodací adresa, telefony, IČ a DIČ slouží výhradně pro potřeby expedice zboží a vyhotovení potřebných dokladů. Adresy nepoužijeme k zasílání nevyžádané pošty.